پیشنهاد سردبیرروانشناسی صنعتی

برای رشد شغلی‌تان این 8 کتاب را حتما بخوانید

کتاب های رشد شغلی در چشم‌انداز حرفه‌ای که امروزه به سرعت در حال تحول است، یادگیری مستمر و رشد شخصی برای دستیابی به موفقیت و تحقق رویاهای شغلی ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری پیام آرات، ما در این مطلب هشت کتاب را که باید برای رشد شغلی‌تان بخوانید فهرست کرده ایم که حتما باید به برنامه مطالعه روزانه تان اضافه کنید.

کتاب داود و جالوت اثر مالکوم گلدول

کتاب های رشد شغلی

در این کتاب گلدول نحوه فکر کردن ما به مصیبت های زندگی را به چالش می‌کشد. او به بررسی مفاهیمی چون سود و منفعت و ضرر و زیان پرداخته است.

 

رانندگی اثر دنیل اچ پینک

کتاب های رشد شغلی

این کتاب با ژانر کسب و کار و روانشناسانه، تفکر سنتی در مورد پاداش و انگیزه را به چالش می‌کشد و بینش‌های ارزشمندی را برای یافتن هدف و تحقق در حرفه تان ارائه می‌دهد.

تغییر مسیر: زنان، شغل و میل به پیشرفت اثر شریل سندبرگ

کتاب های رشد شغلی

این کتاب توسط شریل سندبرگ مدیر اجرایی فیس بوک نوشته شده است، او در کتاب تغییر مسیر: زنان، شغل و میل به پیشرفت به بررسی نابرابری جنسیتی در محیط کار می‌پردازد، توصیه‌ها و استراتژی‌های عملی را به زنان برای غلبه بر موانع و دستیابی به اهداف حرفه‌ای‌تان ارائه می‌دهد.

 

ذهنیت سالم اثر کارول دوک

کتاب های رشد شغلی

این کتاب به بررسی قدرت ذهنیت سالم اثر کارول دوک فرد در رسیدن به موفقیت می‌پردازد. تفاوت‌های بین یک ذهنیت ثابت و یک ذهنیت در حال رشد را بررسی می‌کند و درس‌های ارزشمندی در مورد پذیرش چالش‌ها و مقابله با آن‌ها ارائه می‌دهد.

نوپای خود را به دنیا بیاور اثر رید هافمن و بن کاسنوچا

کتاب های رشد شغلی

نویسندگان این کتاب با استفاده از تجربیات‌شان در صنعت فناوری، برای اتخاذ یک ذهنیت کارآفرینی اطلاعاتی را در مورد چگونگی هدایت و پیشرفت شما در مسیر شغلی که امروزه به سرعت در حال تغییر است ارائه می دهند.

دوباره فکر کن اثر آدام گرانت

کتاب های رشد شغلی

این کتاب با بررسی ویژگی‌ها و عادات متفکران و مبتکران حرفه ای و اصیل، بینش‌هایی را در مورد پرورش خلاقیت، به چالش کشیدن وضعیت موجود، و کمک به حرفه شما ارائه می‌دهد.

کار عمیق اثر کال نیوپورت

کتاب های رشد شغلی

این کتاب به بررسی اهمیت کار متمرکز و بدون وقفه می‌پردازد و استراتژی هایی برای بهبود بهره وری و دستیابی به موفقیت حرفه ای‌تان ارائه می‌دهد.

هنر به انجام رساندن کارها توسط دیوید آلن

کتاب های رشد شغلی

کتاب هنر به انجام رساندن کارها، یک سیستم جامع و راهنمای کامل برای مدیریت آزمون‌ها، پروژه‌ها و مسئولیت‌ها است. جهت دست یافتن به راهبردهای عملی برای افزایش بهره وری، کاهش استرس و دستیابی به حس کنترل و تمرکز در زندگی شغلی‌تان حتما این کتاب را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا